רן לבנה

רן מכהן כמנכ"ל קרן רמון מיוני 2015. עוסק ביזמות חברתית משנת 2008 ובעל  ניסיון רב בהקמה, פיתוח ותפעול של מיזמים חברתיים ומיזמים חברתיים-עסקיים.

לפני מינויו למנכ"ל קרן רמון, שימש רן כשלוש שנים וחצי כראש תחום הפיתוח העסקי בחברת הייעוץ האסטרטגי ת.א.ר.א. במסגרת תפקידו ליווה רן שורה של גופים ציבוריים מובילים בישראל: רשויות מקומיות, מוסדות להשכלה גבוהה, בתי חולים ומלכ"רים. בנוסף, כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת ת"א עד שנת 2011  וכחבר ועד מנהל בהתאחדות הסטודנטים הארצית. בין היתר, היה בין מקימי מרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב ויזם את הקמת קרן מלגות הדיור של עיריית תל אביב. כמו כן, כיהן כיו"ר הדירקטוריון של "דיונון" והקים את החל"צ ״אקסטרא סטודנט״.

בוגר תואר ראשון בסוציולוגיה ובספרות מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים במסלול אסטרטגיה גלובאלית מהמרכז הבנתחומי בהרצליה, וקורס מנהיגות של מכון Grubb בלונדון.

במקביל לעבודתו בקרן רמון, רן משמש כאיש סגל בתכנית האקדמית Global Consulting Practicum של המרכז הבינתחומי בהרצליה וביה"ס Wharton למינהל העסקים בארצות הברית וחבר בועד המנהל של המכללה החברתית כלכלית, עמותת 'התו החברתי' ובפורום הישראלי למנהיגות.