משלחת שניה של משתתפי התוכנית למנהיגות עובדים אל פדרציית המורים האמריקאית

 

מחזירים את העבודה המאורגנת לגדולתה!
!Make Unions Great Again

ה-AFT, פדרציית המורים האמריקאית, עושה את אמריקה גדולה שוב באמצעות חיזוק העבודה המאורגנת בארה"ב. הפדרציה שמאגדת כ- 1.65 מליון מורים ומורות בארה"ב, ידועה כארגון עובדים מוביל וחזק, רבות בזכות מערך ההכשרה המתקדם של מארגני עובדים (אורגנייזרים). במסגרת שיתוף פעולה בין הפדרציה למכללה, זו השנה השנייה ברציפות שיוצאת משלחת של משתתפי התוכנית למנהיגות עובדים של המכללה אל סדנאות ההכשרה של ה-AFT.

בהובלת רפי קמחי, ראש התוכנית למנהיגות עובדים במכללה, נסעו חברי המשלחת לסדנאות הכשרה במטרה לרכוש כלים בסיסיים שיסייעו להם לבנות בישראל איגודי עובדים אפקטיביים. הנציגים שנבחרו, עומר שכטר מארגון "מרשם – ארגון המתמחים ברפואה בישראל" ועו"ס מיכל מאיירס מ"עתידנו – למען עתיד העבודה הסוציאלית בישראל", נלחמים מדי יום על מעמדם ועתידם של מקצועות הרפואה והעבודה הסוציאלית ופועלים כדי להבטיח שמי שיזדקק לשירותים הללו יקבל את הרפואה והרווחה הציבורית הטובה ביותר האפשרית.

מעבר לידע המשמעותי שנרכש וישמש לעשייתם החשובה של הארגונים בארץ, ערכו חברי המשלחת מפגש הסברה לצוות המקצועי של ה-AFT בנושא תנופת ההתאגדות במשק הישראלי, המאבק על התחדשות מחנה השמאל והפגיעה של ה-BDS דווקא בפעילותם של פעילי השמאל בישראל. המכללה החברתית כלכלית גאה ללוות ולסייע למרשם ועתידנו במאבקם החיוני להבטחת שירותים ציבוריים חזקים יותר. ואגב גאווה, המשלחת שמחה גם לצעוד בצעדת הגאווה בוושינגטון הבירה עם דגל ישראל, ולהביע סולידריות עם חזית השמאל הפרוגרסיבי בארה"ב במאבקה המתמשך לשוויון, צדק וחירות.