נפתח מחזור ד' של התוכנית לכלכלנים חברתיים

 

אנחנו שמחים וגאים לספר על פתיחת מחזור ד' של התוכנית לכלכלנים חברתיים , הפועלת להכשרת דור חדש של כלכלנים ומשרתי ציבור בישראל.

30 סטודנטים לכלכלה מהאוניברסיטה העברית ואוניברסיטת תל-אביב פתחו את שנת הלימודים בסמינר בן יומיים בדרום הארץ, שכלל בין השאר שיחה עם ראש מועצת ירוחם, מיכאל ביטון והרצאה של פרופ'  עמוס ויצטום.

במהלך השנה הסטודנטים ילמדו סמינר שבועי בנושאי חברה, כלכלה ומדיניות ציבורית, כולל הרצאות של אנשי מקצוע ומומחים מהאקדמיה, השירות הציבורי, מכוני מחקר וגופי חברה אזרחית. במקביל, הסטודנטים יתמחו בפרויקט מחקר וכתיבת ניר עמדה עבור משרד ממשלה. ההשתתפות בתוכנית מאפשרת לסטודנטים שמתעניינים בשירות הציבורי הזדמנות יוצאת דופן להיחשף לתכנים, להכשרה ולאנשי מקצוע מהשורה הראשונה ולהתנסות במחקר ובגיבוש מדיניות. במקביל לתוכנית יתקיימו השנה גם סמינרים מתקדמים בנושאים כמו שוק התעסוקה בישראל, תקציב המדינה ועוד. הסטודנטים ובוגרי שלושת המחזורים הקודמים של התוכנית הם חלק מקהילה צומחת של כלכלנים המחויבים להובלת שינוי חברתי וכלכלי בישראל, לשירות ציבורי חזק ואיכותי ולכלכלה הפועלת לטובת כלל חלקי האוכלוסייה.

לדף הפייסבוק של התוכנית