עו"ד תמר שחורי

תמר היא יזמת עסקית וחברתית. כיום, מייסדת סטארטאפ בתחום הפודטק, מרצה ומייעצת.

לתמר שנות עשייה רבות כפעילה וכמובילה חברתית, בדגש על תחומי המעורבות האזרחית, הצדק החברתי והשוויון המגדרי. בפעילותה הציבורית, כיהנה תמר כסגנית נשיא הקונגרס היהודי העולמי, יו"ר ההתאחדות העולמית של הסטודנטים היהודים ויו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון.

בין תפקידיה המקצועיים בעבר – מנכ"לית "צעירי ישראל- רשת מרכזי הצעירים", מנכ"לית ארגון Leadel לצעירים וחדשנות ומנהלת ההקמה מחדש של הסניף הישראלי של UNICEF, ארגון הילדים של האו"ם. עוד ניהלה תמר, פרויקטים בתחום הפיתוח העסקי במשרד גורניצקי ושות', בו גם התמחתה, את תחום האקדמיה הבין-לאומית במנהלת "עיר עולם" של עיריית תל אביב- יפו ועוד מספר מיזמים עסקיים.

תמר הייתה חברה במועצה הציבורית של המכללה החברתית-כלכלית מאז הקמתה ופעילה בהקמת השלוחה של המכללה בבאר שבע. ממובילות "פורום פעולה אזרחית" והמאבק להגדלת הכנסות המדינה מאוצרות הטבע ב-2010 וראש המשלחת הישראלית לפורום הצעירים למזרח התיכון של הפרלמנט האירופי.

תמר בעלת תואר ראשון בלימודי מדינת ישראל ופוליטיקה וממשל מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, תואר ראשון במשפטים מהמכללה האקדמית נתניה ותואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן. וכן, הסמכה כדירקטורית מהפקולטה לניהול של אוניברסיטת תל אביב.